محل تبلیغات شما
اکنون وقت آن است که بازی SEO خود را به سطح بالاتری برسانید.

در واقع ، اگر می خواهید "متخصص SEO" محسوب شوید ، باید در مورد موضوعاتی که قصد دارم در این فصل بیان کنم ، اطلاعات کسب کنید.

به عنوان مثال ، شما نیازی نیست که برجسته ترین معیار جهانی در زمینه SEO بین المللی باشید. اما حداقل باید بدانید که برچسب Hreflang چیست.

و در این فصل قصد دارم تعدادی از مهارت های پیشرفته SEO و منابع . را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها شرح دهم.

تجزیه و تحلیل
وقتی می گویم "تجزیه و تحلیل" ، بیشتر در مورد Google Analytics صحبت می کنم.

درک Analytics به دو دلیل اصلی مهم است:

Analytics نحوه سنجش موفقیت یا عدم موفقیت یک کمپین SEO است.
تجزیه و تحلیل می تواند به شما کمک کند فرصت های SEO را پیدا کنید که یافتن آن به هیچ وجه غیرممکن است.
در اینجا چند منبع برای کمک به شما وجود دارد:

آموزش مبتدیان Google Analytics
Google Analytics پیشرفته
ممیزی SEO
در یک دنیای کامل می توانید در سایت هایی کار کنید که تقریبا کاملاً بهینه شده اند. آنها فقط به لمس جادویی شما نیاز دارند تا آن را از لبه فشار دهند.

اما ما در یک جهان کامل زندگی نمی کنیم

در دنیای واقعی خواهید دید که با محتوای تکراری ، مجازات های Google ، UX وحشتناک و موارد دیگر دست و پنجه نرم می کنید.

وارد شوید: حسابرسی های SEO.

حسابرسی SEO مهم است زیرا به شما کمک می کند تا SEO سایت را به روشی سیستماتیک از بین ببرید.

اگر می خواهید در مورد ممیزی های SEO بیشتر بدانید ، توصیه می کنم این آموزش حسابرسی سئو را بررسی کنید.

تجربه ی کاربر
آیا User Experience یک سیگنال رتبه بندی مستقیم است؟

احتمالا نه.

اما تجربه کاربر به طور غیر مستقیم به طور عمده بر SEO تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم استفاده از سایت شما سخت است. خوب ، جستجوی گوگل در حال بازگشت به "Pogostick" به نتایج جستجو است که می تواند به رتبه شما آسیب برساند.

با استفاده از این ، در اینجا برخی منابع وجود دارد که به شما کمک می کند یادگیری UX را شروع کنید.

GoodUI.org
Don’t Make Me Think: یک رویکرد عقل سلیم به قابلیت استفاده در وب ، نسخه دوم
15 قانونی که هر طراح UX باید بداند
ابزارها و نرم افزارهای جستجوگرها
اگر می خواهید یک متخصص SEO باشید ، باید بدانید که چگونه از ابزار استفاده کنید.

در واقع ، تجربه استفاده از ابزارها آنقدر مهم است که بیشتر آگهی های استخدام متخصص سئو "تجربه با ابزارهای سئو" را به عنوان یک اام ذکر می کنند:

اگر می خواهید یک دوره خرابی در مورد نرم افزار SEO داشته باشید ، این بخش از SEO Marketing Hub را پوشش داده است.

سئو محلی
اگر قصد دارید یک آژانس جستجوگرها را اداره کنید (یا در آن کار کنید) ، سئو محلی قسمت عمده ای از روز شما را اشغال می کند. به این دلیل که اکثر قریب به اتفاق مشتریان SEO به عنوان مشاغل محلی مانند دندانپزشکان و وکلا تمایل دارند.

این ویدئو توسط سام اوه معرفی بسیار خوبی برای SEO محلی است.

تجزیه و تحلیل رقبا
به عبارت دیگر: مهندسی مع چگونه رقبای شما پیوندهای خود را دریافت می کند. این شامل بررسی محتوایی است که برای آنها بهتر کار می کند و از کجا پیوندهای خود را از کجا می گیرند.

در اینجا یک راهنمای شروع برای مهندسی مع آورده شده است که توصیه می کنم بررسی کنید.

سئو بین المللی
اگر سایت شما بیش از یک کشور را هدف قرار دهد ، SEO بین المللی بسیار زیاد است.

اگر شما علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید ، من توصیه می کنم این راهنمای مفید بین المللی SEO را از Moz بررسی کنید.

بهینه سازی موبایل
گوگل اکنون از طریق نمایه همراه اول کار می کند. که بدان معنی است که SEO موبایل اختیاری نیست. برای موفقیت در SEO لازم است.

این راهنمای جستجوگرها برای موبایل که سال گذشته منتشر کردم (و اخیراً به روزرسانی شده) مکانی عالی برای شروع است.

فصل 7:
تلاش SEO خود را مقیاس بندی کنید
تلاش SEO خود را مقیاس بندی کنید
این یک چیز است که بدانید چگونه یک برچسب عنوان را بهینه کنید.

اما چگونه می توانید 50،000 برچسب عنوان را در یک سایت تجارت الکترونیکی بهینه سازی کنید؟

اینجاست که مقیاس بندی به کار می رود.

متأسفانه ، مقیاس بندی SEO می تواند مشکل باشد.

به همین دلیل است که در این فصل قصد دارم سه مثال واقعی از کارهای SEO را که در مقیاس انجام شده اند به شما نشان دهم.
مقیاس گذاری ممیزی سایت SEO
همانطور که در فصل گذشته اشاره کردم ، ممیزی ها قسمت بزرگی از کار متخصص سئو است.

بدون سیستم ، هر زمان که به یک پروژه جدید برخوردید ، مجبورید از ابتدا شروع کنید.

به عنوان مثال ، مشاور SEO Felix (که قبلاً با او ملاقات کرده بودیم) TONS حسابرسی برای مشتریان خود انجام می دهد.

وی برای مقیاس بندی ، سیستم ها و فرایندهای اختصاصی ایجاد کرد تا ممیزی ها سریعتر و کارآمدتر شوند.

به طور خاص ، فلیکس هر مرحله از مراحل را مستند کرد.

به این ترتیب ، تیم او می تواند حسابرسی را بدون او انجام دهد.

به عنوان مثال ، او یک تخته Asana دارد که هر مرحله (با یک جدول زمانی) را مشخص می کند:

Felix Norton - هیئت مدیره SEO Asana
و اعضای تیم با استفاده از Slack در هر کار همکاری می کنند.

Felix همچنین ده ها سندنگار Google دارد که جزئیات دیوانه کننده ای در مورد چگونگی یافتن و رفع مشکلات فنی در زمینه SEO ، راه اندازی کنسول جستجوی Google و موارد دیگر ارائه می دهد.

Felix Norton - کلاژ Google Docs
همه اینها به فلیکس کمک کرده است تا این روند وقت گیر را افزایش دهد:


وی گفت: "مهمترین مسئله در یافتن راهی برای مقیاس گذاری و انتقال دانش و فرایندها به همکاران بوده است. ایجاد روشهای عملیاتی استاندارد (SOP) برای تفویض اختیار و پیگیری کار بسیار حیاتی است. "












قیمت نظافت منزل در اصفهان

کارگر خانم جهت نظافت منزل

نظافت منزل و نظافتچی منزل

seo ,، ,یک ,کار ,کند ,مقیاس ,است که ,می کند ,به عنوان ,در مورد ,مقیاس بندی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فیلم ایرانی Rosemary's receptions itepavim کانون فرهنگی مادرم فاطمه*سلام الله علیها* viatingjasi تجهیزات پزشكی پالس اكسیمتر الكتروكاردیوگراف SPO2 / تب سنج / ترمومتر لیزری شماره تماس 09106799608 ترجمه totithickthet حدیث مفصل پاشنه بلند