محل تبلیغات شما
خدماتی آژانس سئو ارائه می دهد ، بستگی زیادی به نوع نمایندگی شما دارد.

برخی از شرکت های سئو آژانس های بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل هستند که سئو را به عنوان گزینه ارائه می دهند. دیگران آژانس های بوتیک یا طاقچه هایی هستند که در جنبه خاصی از سئو تخصص دارند. به عنوان مثال ممکن است متخصصان لینک سازی یا SEO محلی باشند.

علاوه بر این ، برخی از آژانس های جستجوگرها به سادگی وظایف را توصیه می کنند ، در حالی که دیگران وظایف را توصیه می کنند و تغییرات را انجام می دهند.

انواع سرویس های جستجوگرها که ممکن است لازم داشته باشید
قبل از شروع فرآیند جستجوی آژانس جستجوگرها ، باید انواع مختلف خدمات سئو موجود را درک کنید تا بتوانید از خدمات مورد نیاز کسب و کار خود مطلع شوید:

سئو در صفحه. خدمات درون صفحه ای بهینه سازی سایت ، صفحات و محتوای آن برای جستجو تمرکز دارند. این شامل کارهای فنی SEO مانند بهبود سرعت بار ، بهینه سازی فراداده و قابلیت استفاده از تلفن همراه است. همچنین شامل بهینه سازی محتوا ، رسانه و ناوبری داخلی است.
سئو خارج از صفحه. SEO خارج از صفحه به بهینه سازی سیگنال های خارجی اشاره دارد که بر رتبه بندی جستجو تأثیر می گذارد. به طور کلی ، خدمات SEO خارج از صفحه بر ایجاد لینک تمرکز دارند. اما بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیز ممکن است بخشی از پیشنهادات خارج از صفحه یک آژانس باشد.
تحقیق کلمات کلیدی. تحقیق کلمات کلیدی فرآیند جمع آوری لیستی از کلمات کلیدی ، تعیین میزان ارتباط ، قصد کاربر و رقابت و استفاده از این اطلاعات برای تولید لیستی از کلمات کلیدی است که یک سایت باید برای آنها بهینه شود.
برنامه ریزی محتوا برنامه ریزی محتوا معمولاً همراه با تحقیقات کلمات کلیدی است. آژانس پست های وبلاگ ، صفحات فرود و سایر انواع محتوایی را که برای هدایت ترافیک ارگانیک با کیفیت به یک سایت طراحی شده اند ، یا ایجاد می کند.
تجزیه و تحلیل. خدمات تجزیه و تحلیل ممکن است نصب نرم افزار ردیابی ، تنظیم گزارش های سفارشی ، آموزش رهبران تجاری برای خواندن و تفسیر معیارها و / یا تجزیه و تحلیل استخراج برای بینش بهینه سازی باشد.
پرداخت به ازای هر کلیک (PPC). برخی از آژانس ها خدماتی را ارائه می دهند که معطوف به رانندگی ترافیک ارگانیک و پولی باشد. این نمایندگی ها ممکن است خدمات بهینه سازی را برای تبلیغات میزبانی شده از طریق AdWords یا یک بستر تبلیغاتی دیگر PPC ارائه دهند.
سئو محلی SEO محلی یک سرویس تخصصی است که با مشاغل مشتریانی که در یک منطقه جغرافیایی خاص و محدود قرار دارند ، سروکار دارد. این نوع سئو به روش دیگری نیاز دارد و معمولاً شامل بهینه سازی Google Maps و سایر فهرست های فهرست است.
علاوه بر این سرویس های خاص SEO ، بسیاری از شرکت های سئو -به ویژه آژانس های بزرگ- خدمات مرتبط مانند بازاریابی محتوا ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل ، طراحی دارایی و تبلیغات ، طراحی وب سایت و توسعه وب سایت را ارائه می دهند.

چگونه یک شرکت جستجوگرها را انتخاب کنیم

دو مرحله اول در انتخاب شرکت جستجوگرها برای بهینه سازی سایت شماست

تعیین نوع ارائه دهنده ای که می خواهید استخدام کنید (یک متخصص یا آژانس)
تعیین انواع خدمات مورد نیاز شما
بعد ، شما باید در مورد بودجه تصمیم بگیرید. تعیین کنید که چه مقدار استطاعت سرمایه گذاری در سئو و همچنین به صورت مداوم را دارید. کشف اینکه چه چیزی می توانید قبل از تحقیق در مورد گزینه های خود برای SEO هزینه کنید ، به شما کمک می کند ارائه دهندگان احتمالی بیش از محدودیت های بودجه خود را حذف کنید.

با پایان این سه مرحله ، می توانید لیستی از ارائه دهندگان بالقوه را شروع کنید. تمایل اولیه شما احتمالاً انجام جستجوی Google و دیدن اینکه چه کسی ظاهر می شود خواهد بود. بهترین شرکت های سئو احتمالاً آنهایی هستند که در نتایج برتر ظاهر می شوند ، درست است؟ لازم نیست.

چرا جستجوی نمایندگی جستجوگرها بهترین گزینه شما نیست
واقعیت این است که شرکت های جستجوگر SEO که به ترافیک جستجو متکی هستند ، اغلب کسانی هستند که قادر به تأمین امنیت مشتری از طریق مراجعه نیستند. بهترین ارائه دهندگان سئو معمولاً نیازی به یافتن مشتری از طریق جستجو ندارند. مشتریان موجود آنها مرتباً مشتریان جدید را ارجاع می دهند ، بنابراین آنها از طریق تبلیغات دهان به دهان مشتری خود را رشد می دهند.

چند منبع جایگزین وجود دارد که می توانید برای یافتن شرکت های معتبر جستجوگرها استفاده کنید:

توصیه بپرسید اگر دوستان ، اعضای خانواده یا ارتباطات دیگری دارید که دارای ویژگی های دیجیتالی هستند ، ممکن است آنها بتوانند شرکت های سئو را که با آنها کار کرده اند پیشنهاد دهند که نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.
از متخصصان صنعت مشاوره بگیرید. Moz - یکی از ناشران برجسته محتوای صنعت سئو - لیستی از شرکتها و مشاوران توصیه شده سئو را در اختیار شما قرار می دهد. شرکت ها برای ورود به لیست باید معرفی شوند و تنها درصورتی که مصمم باشند متخصصان حرفه ای و مشارکت کنندگان مثبت در صنعت SEO هستند ، آنها را شامل می شود.
به دنبال ارائه دهندگان محلی باشید. کار با یک ارائه دهنده SEO از راه دور مشکلی ندارد. اما گاهی اوقات قضاوت در مورد اعتبار یک شرکت راحت تر است ، وقتی می توانید با آنها رو در رو ملاقات کنید. به همین دلیل ، ممکن است بخواهید برای یافتن شرکتهای جستجوگر SEO در منطقه خود ، در Google Maps یا فهرست دیگری جستجو کنید.
وب سایت های شرکت هایی را که در نظر دارید مرور کنید و چند مورد را انتخاب کنید که می خواهید بیشتر بررسی کنید. پس از داشتن لیست کوتاه ، آماده راه اندازی مشاوره با شرکت های مورد نظر خود خواهید بود.
توصیه می کنیم بین سه تا پنج آژانس بررسی کنید. مشاوره به شما کمک می کند لیست خود را حتی بیشتر محدود کنید.












قیمت نظافت منزل در اصفهان

کارگر خانم جهت نظافت منزل

نظافت منزل و نظافتچی منزل

، ,های ,سئو ,شرکت ,آژانس ,ارائه ,بهینه سازی ,ممکن است ,شرکت های ,می دهند ,از طریق ,تحقیق کلمات کلیدی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

my wanderfol life هنر تبلیغات و گرافیک Laura's style Authentic MLB Arizona Diamondbacks Jerseys Cheap Free Shipping. نسیم سخن refdiodamels ایران ماشین sankhkimiameymeh bedgioflexre antalfempbuzz